Az áprilisi bejelentésnek megfelelően, terv szerint állt le Kínában a Yahoo e-mailes szolgáltatása. A felhasználók ezzel négy hónapot kaptak arra, hogy bejelentkezzenek, és elköltöztessék a teljes levelezésüket egy másik szolgáltatásra.
A lépés azért volt szükségszerű, mert a kínai Yahoo az Alibaba irányítása alatt áll, ők pedig szeretnék, ha inkább az Aliyun levelezőt használná minden ügyfelük. Aki egyébként ezt választja, az december 31-ig a régi címére érkező leveleket is megkapja. A népszerű alternatívák között van még a Tencent QQ Mailje vagy a Netease 163 Mailje is.
Tavasszal még az a hír járta, hogy ezen felül a Yahoo a kínai keresőpiacról is kilép. Ez mégsem történik meg, Marissa Mayer irányításával pedig minden fronton igyekszik jobbat mutatni a Yahoo, amely meglehetősen sokat vásárolt már az idei évben. A megújulás jegyében hamarosan logót is váltanak.