Egy kisvállalkozás vezetője még egymaga átlát mindent, amíg a cég mérete meg nem haladja a képességei, Excel táblái és jegyzetei korlátait. De tudja-e mindenki a cégnél, hogy melyik ügyfél mit rendelt és milyen határidővel? Tudja-e az értékesítő, hogy az addig eladott termékek alapján mit érdemes még ajánlani az ügyfélnek? Tudjuk-e, hogy egy ügyfélnek milyen panaszai, hibabejelentései voltak? Idejében eljut-e minden szükséges szerződéses adat a termelés és beszerzés tervezéséhez? Követhető-e a beszerzési folyamat? Átlátható információt kapnak-e a vezetők a cég működéséről?
Az értékesítési feladatok összehangolására és átláthatóságára CRM-rendszer jelent megoldást, amely egységesen nyilvántartja az ügyfeleket és elérhetőségeiket egy alkalmazásban. Jegyzi az ügyfelek részére történt rendeléseket, emellett figyelmeztet a rendeléssel kapcsolatos tennivalókra, fontos tudnivalókra is.
A cég működésének átfogó menedzselésére pedig az ERP- (vállalatirányítási) rendszer a jó választás. Biztosítja az üzleti folyamatok kezelését, a raktárkészlet és a termelés menedzselhetőségét, követi a beszerzési folyamatot a megrendeléstől a számla kifizetéséig. Átláthatóvá teszi a vállalatot, vezetői jelentéseket készít és elérhetővé teszi az információt akár az irodában, akár a mobileszközökön. A jól informáltság versenyelőnyt jelenthet, hiszen növelhető az üzleti agilitás, és költségcsökkentés érhető el.
Mindez ma már kevesebbe kerül, mint egy rendszergazda fizetése, naprakész frissítésekkel, folyamatos karbantartással, évente 0 nap szabadsággal.
Az IQSYS Zrt. beruházási költség nélküli CRM és ERP cloud szolgáltatást indít, használatarányos díjazással. A szoftveres szolgáltatás és a kommunikációs vonal egy csomagban is megszerezhető, biztonságos és megbízható adattárolást, illetve az üzleti információk védelmet nyújtó szerverháttérrel.
További információt az IQSymposium - Operatív Információtechnológia 2011 konferencián szerezhet.