A Cisco bejelentette, hogy végleges megállapodást kötött a web alapú üzleti intelligencia és az üzleti adatelemző megoldásokat, azon belül ügyfélszolgálati központokat fejlesztő Latigent LLC. felvásárlásáról. A Latigent termékei alkalmazzák a Web 2.0-ban rejlő lehetőségeket, azaz rugalmas, jól méretezhető, könnyen testre szabható és emberközeli kimutatás-készítési lehetőségeket kínálnak az ügyfélszolgálatok számára mind a valós idejű, mind az előzményadatokról.
A Cisco közleménye szerint a Latigent termékei kiegészítik, illetve továbbfejlesztik egységes ügyfélszolgálati megoldásait, amelyek alapvető célja, hogy a jelenlegi hívásközpontokból ügyfélkapcsolati hálózatot hozzanak létre. Céljuk egyetlen olyan integrált platform kialakítása, amely könnyedén együttműködik a meglévő ügyfélközponti platformokkal és hálózatokkal.
Újabb Cisco-akvizíció
A Cisco megállapodást kötött a Latigent LLC. felvásárlásáról. Ez sorrendben a 123. cég, amelyet a Cisco felvásárolt.
Hirdetés
Hirdetés