Hirdetés
. Hirdetés

Új Webex-fejlesztéseket mutatott be a Cisco

|

A tavaly felpörgött távmunka-helyzetben egy sor videókommunikációval és csoportmunkával kapcsolatos szolgáltatás ázsiója lódult meg, de a Cisco együttműködési platformja, a Webex már jóval régebb óta elérhető. A cég most egy csomó újdonságot jelentett be, hogy tartsa a lépést, vagy akár előzzön is.

Hirdetés

A 2020-as évekre vonatkozó előrejelzések szerint nem csak a tavalyi évet határozza meg a távmunka előretörése: az irodai munkát végzők körében továbbra is a hibrid munkavégzés lesz a jellemző, azaz az alkalmazottak felváltva dolgoznak majd az irodában és otthonról. A most bejelentett újításokat már a hibrid munkavégzési modellekre készülve fejlesztették ki a Cisco mérnökei:

Megújul a Webex

A Webex-hez kapcsolódó több mint 50 innováció három területre fókuszál: zökkenőmentes együttműködés (beleértve a megbeszéléseket, az azonnali üzenetküldést és a telefonhívásokat), hibrid munkavégzés, valamint intelligens ügyféltámogatási megoldások (contact center). Mindezek a Cisco védjegyének számító robosztus biztonságra és adatvédelemre épülnek.

Videókonferenciák, virtuális megbeszélések már elérhető újdonságai:

  • Háttérzajszűrés: nincs több hangos gépelés vagy zizegő papír. A Webex automatikusan észleli és kiszűri a gyakori háttérzajokat.
  • Jegyzetek és emlékeztető: a leiratokban keresni is lehet, így a meetingről lemaradó csapattagok utólag is könnyen át tudják tekinteni a megbeszélésen elhangzottakat.
  • Feladatok és felelősök kiemelése: a Webex Assistant ezeket szóbeli parancs alapján hozza létre.
  • Szabadon rendezhető képernyő: a videóelrendezések választéka bővült, a népszerű "rács-nézet" pedig egy csúszka segítségével egyszerűen módosítható.
  • Webex Huddle: nincs szükség előzetes meghívóra, egyetlen kattintással összehívhatók a csapat tagjai egy spontán találkozóra.
  • Csoportos foglalkozások: A megbeszélések résztvevői bármikor csoportokra oszthatók - hasznos funkció az oktatásban vagy workshopok során.

Hamarosan elérhető funkciók:

  • Valós idejű feliratozás: februártól a következő nyelveken érhető el a valós idejű feliratozás: angol, spanyol, francia, német, mandarin, portugál, arab, orosz, holland és japán.
  • Prezentáció háttérképben: a prezentációk, videók vagy alkalmazások dinamikus háttérképként is megjeleníthetők az előadó kameraképe mögött.
  • Gesztusok és kézmozdulatok: Tetszett a prezentáció? A felmutatott hüvelykujjat a mesterséges intelligencia "lefordítja" egy képernyőn megjelenő "like" emojira, amit mindenki láthat. Ez a funkció a Webex-nél lesz először elérhető.
  • A megbeszélések anyagainak mentése és megosztása: a megbeszéléseken megosztott anyagok és a felvétel azonnal lementésre kerülnek a Webex alkalmazásban.
  • Nagylétszámú konferenciák: a Webex Events modul hamarosan elérhető lesz akár 25 ezer résztvevővel. Még ennél is több, akár 100 ezer (!) ember is részt vehet egy online eseményen az új Webex Events beépített élő közvetítés segítségével. A népszerű közösségi média platformokra történő élő közvetítés továbbra is elérhető marad.

Új Webex hardverek otthonra vagy az irodába

  • Webex Desk Camera: a Cisco 4K felbontású webkamerája arcfelismerés és elfoglaltság-jelző funkcióval. Mostantól egy egyszerű gesztussal némítható vagy visszakapcsolható a mikrofon - ez a funkció is első az iparágban, egyetlen másik USB-kamera sem képes erre.
  • Webex Desk Hub (hamarosan elérhető): Mivel sok szervezet gondolja újra és alakítja át az irodahelyiségeit, az irodába való visszatérés több "hotdeskinget", vagyis flexibilis ülésrendet hozhat magával az alkalmazottak számára. Az új Webex Desk Hub segítségével bármely rendelkezésre álló asztal egyszerűen saját munkaállomássá válik. A saját kamera, fülhallgató, monitor, laptop és mobil is hozzákapcsolható.
  • Webex Desk asztali videókonferencia eszköz (hamarosan elérhető): All-in-one videokonferencia végpont, a népszerű Webex Desk Pro asztali videókonferencia eszköz kisöccse, amely versenyképes áron érhető el, és olyan funkciókkal rendelkezik, mint a zajcsökkentés, a virtuális háttér és az arcfelismerés.
  • Webex App Hub and Ecoystem: az új alkalmazás központ segítségével a felhasználók könnyedén dolgozhatnak a környezetükbe integrált, harmadik féltől származó alkalmazásokkal egy Webex-értekezleten, majd el is menthetik a munkát a későbbi nyomon követéshez. Az új Webex App Hub előre beépített integrációkkal rendelkezik a Box, Dropbox, Salesforce, ServiceNow, MIRO, Mural és Workplace for Facebook alkalmazásokhoz.
  • Contact Center: az új, AI támogatott Webex Contact Center jelentős előnyöket kínál a vállalkozások, az ügyfelek és az operátorok számára: elérhetővé téve a felhőalapú ügyfélkapcsolati központok megbízhatóságát és rugalmasságát.
Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.computertrends.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.