A szakember 2014 januárjától töltötte be az Audience Marketing Manager pozíciót a Microsoft Magyarországnál, majd a DX-csapat megbízott vezetője lett. Feladata hazai applikáció fejlesztők és egyetemisták megszólítása volt, megmutatva, milyen üzleti előnyökkel jár, ha Microsoft platformokat választanak.
Másfél év után új, a korábbinál is nagyobb felelősséggel járó pozíciót kapott, a marketing és operatív feladatok ellátásáért felelős csapat marketingkommunikációs vezetője közvetlenül Grósz Judit marketing- és operatív igazgatónak riportol.
Szávuly Krisztián közel 15 éves vezetői munkatapasztalattal rendelkezik értékesítési stratégiák kialakítása, marketing, online- és tartalommarketing területén, amelyet multikulturális munkakörnyezetben, az UPC Magyarországnál, a Magyar Telekomnál és a Sanománál szerzett meg.
„Egy marketing szakember álma akkor válik valóra, ha a technológiai ipar legerősebb márkájának továbbépítésén dolgozhat. Számomra ez másfél fantasztikus év után, amelyet a DX-csapattal töltöttem, megadatik. Itt a pillanat számomra, hogy kiváló termékeink és a vásárlók között gondos és minőségi kapcsolat kiépítésén dolgozzak” – mondta kinevezése alkalmából Szávuly Krisztián.