Az autógyártókhoz hasonlóan a mobilcégek is kezdik felfedezni, milyen előnyös, ha részlegesen önálló márkákat indítanak a különféle korcsoportok és vásárlói rétegek számára. A Huaweinek ott a Honor, az Oppónak a OnePlus, és így tovább.
A Xiaomi tavaly adta ki első Poco márkájú eszközét, és most egy másik almárkát ízzít be: a CC-t.
A cég blogposztban számol be arról, hogy elindították a Mi CC-t, a Mi márkán belüli új okostelefon-sorozatukat. A CC név a Xiaomi szerint sokféleképpen visszafejthető: utal a kettős kamera-összeállításra, de beleláthatjuk a chic (elegáns), cool (menő), colorful (színes) és creatíve (ötletes) jelzőket is. Annyi biztos, hogy a trendi dizájn elsősorban a fiatalokat célozza meg.
A gyártó híres arról, hogy gyakran olcsóbb mobiljaiba is csúcsszintű szolgáltatásokat épít, így a Mi CC okostelefonok tényleg nagy durranásnak ígérkeznek. Világkarrierjüket azonban akadályozhatja az amerikai-kínai kereskedelmi háború, ami fagyos környezetet teremt az újdonságok számára.