A digitális átalakulási projektek továbbra is fontos részét képezik a vállalati IT-büdzsének, sőt, a jövőben várhatóan még tovább nő a részarányuk. Minderről a Software AG igazgatója, Sanjay Brahmawar számolt be informatikai vezetőkkel folytatott megbeszélései alapján.
Brahmawar cége, a Software AG harmadik éve dolgozik a Helix átalakítási terven, amelynek célja, hogy 2023-ra elérjék az egymilliárd eurós bevétel, működési haszonkulcsukat pedig 25-30 százalékra tornásszák fel. Növelni szeretnék továbbá az előfizetések és az SaaS arányát is, és céges felvásárlásokkal akarják segíteni az organikus növekedést.
A német cég partnerei között olyan neveket találunk, mint az Adobe, a Microsoft Azure és az AWS. Bevételeik 40 százaléka Észak-Amerikából származik, és az igazgató szerint még mindig komoly növekedési potenciállal rendelkeznek.
A Software AG valóban nem kispályás járékos: Brahmawar szerint partnereik jelentős része ott található a Fortune 500-as listáján. Az integrációs és az API kezelési piacon a Salesforce MuleSoft egységével, valamint a Google Apigee-jével versenyeznek, de a Tibco, az IBM és az Oracle is ott van a vetélytársak között. Az IoT és az elemzés területén a német cég legfőbb riválisa a PTC, amely megelőzi őket az észak-amerikai piacon.