Ahogy a név is sugallja, a termék nem más, mint tisztán ADSL, tehát önmagában, telefon-előfizetés nélkül is használható szélessávú internetszolgáltatás. A cég szerint a fogyasztók régóta kifogásolták, hogy az ADSL internetelérés használata akkor is telefonvonal-előfizetéséhez kötődik, ha egyébként nem volna rá szükség. Az Interware a tisztaDSL-lel azt kínálja ügyfeleinek, hogy ne kelljen az internettel párhuzamosan egy telefonvonallal járó előfizetést is fenntartaniuk, így mindössze azt szolgáltatást vegyék igénybe, amelyre valójában szükségük van.
A konstrukció mindazoknak előnyös lehet, akik nem használják vezetékes telefonjukat, és ezért nem szeretnének felesleges kiadásokat magukra vállalni az internet-előfizetés mellett. Van, akinek nem mellékes az sem, hogy mindössze egy szolgáltatóval kell szerződnie, így számla is csak egy helyről érkezik.
A tisztaDSL esetén a megrendeléséhez az ügyfélnek nincs más dolga, mint a szolgáltatás létesítését követően lemondani korábbi vezetékes telefon-előfizetését, új megrendelés esetén pedig nem is szükséges megrendelnie a telefonszolgáltatást. Mindez sokak számára előnyt jelenthet majd a hagyományos ADSL-előfizetéssel szemben, ahol szükséges a vezetékes telefonelőfizetés megléte.
Az Interware új szolgáltatása nem csupán a cég új lakossági és üzleti ügyfelei számára elérhető, hiszen a korábbi előfizetők mellett más szolgáltatók ügyfelei is választhatják ezt a szolgáltatást. A szolgáltatót váltó fogyasztóknak mindössze a korábbi szolgáltatójukkal kötött szerződésben foglalt hűségidő lejártát kell megvárniuk. Az új szolgáltatás online módon is előfizethető az Interware weboldalán keresztül.