Jakab Roland, az új Ericsson marketingkommunikációs igazgató bemutatkozása után Éry Gábor vezérigazgató ismertette az Ericsson Magyarország 2007-es eredményeit. Tavaly a 20 százalékos növekedés mellett 47 milliárd forintos árbevételt ért el a távközlési cég. Az árbevételt a globális fejlesztőközpont, a kutatás-fejlesztési és az üzleti tevékenységet folytató részleg közösen érte el. Az elmúlt évben 250 fővel bővül a cég, a legtöbben a k+f területre kerültek, így a cég már több mint ezer alkalmazottat foglalkoztat.
A 2007-es időszak fontos projektjei között említették, hogy a T-Mobile-nak kulcsrakész adatbázisokat, a Pannonnak pedig komplett 3G hálózatot szállítottak, illetve a cég üzemelteti a szolgáltató hálózatának nagy részét is az Ericsson biztosította - ez a terület stratégiai fontosságú a vállalat számára. A Vodafone is megtalálható a cég üzleti partnerei között, hozzájuk kisebb rendszereket szállítottak. A Magyar Villamos Művekkel országos router hálózat kiépítésére kötöttek szerződést, a Magyar Telekomnál pedig kulcsrakész VDSL2 rendszereket telepítettek. A hazai GSM piacon 39 százalékot értek el, a 3G technológia területen pedig 73 százalékon állnak.
Éry Gábor szerint a jövőben az Ericsson a multimédiás televíziós élményt biztosító platformok szállítására szeretne összpontosítani. Egy otthonban három képernyő található; a tévé, számítógép és a mobiltelefon kijelzőjét egységes platformként szeretnék kezelni a felhasználók, a cég ehhez nyújtana technikai hátteret. A konvergencia ezen a területen is érezhető, az Ericsson pedig ezt a trendet igyekszik erősíteni. A hozzá kapcsolódó koncepciót televisionary néven foglalta össze a vezérigazgató.
A kutatás-fejlesztés is nagy hangsúlyt kap Magyarországon, a hazai kutatók fontos területe a VoIP-szolgáltatásokhoz szükséges szoftver és hardver fejlesztése vezetékes és mobilhálózatra. A központban a hálózati architektúra evolúciójával foglalkoznak és új transzporttechnológiákon dolgoznak.