Április 7-én 0 órától egy hónapon keresztül a 1749-es segélyvonalon hívásonként, illetve SMS-enként 200 forinttal támogathatják a Magyar Telekom (T-Com, T-Mobile), a Pannon és a Vodafone ügyfelei az árvíz és belvíz károsultjait. Az adományokat a Magyar Vöröskereszt, a Magyar Ökumenikus Segélyszervezet és a Magyar Máltai Szeretetszolgálat juttatják el a rászorulókhoz.
A három segélyszervezettel együttműködve a Magyar Telekom (T-Com, T-Mobile), a Pannon és a Vodafone is hozzájárulnak az országot sújtó árvíz és belvíz károsultjainak megsegítéséhez. A három telekommunikációs társaság a 1749-es hívószámú segélyvonalat bocsátja az adakozni szándékozók rendelkezésére.
Április 7-én 0 óra és április 30-án 24 óra között mindhárom társaság ügyfelei - a mobilról és vezetékes számról egyaránt hívható - 1749-es szám tárcsázásával, illetve tetszőleges tartalmú SMS küldésével alkalmanként 200 forintot adományozhatnak a károsultak javára. A szolgáltatók a teljes befolyt összeget átutalják a segélyszervezetek részére.
A dél-kelet ázsiai cunami károsultjainak megsegítése érdekében tavaly e három társaság ügyfelei 123 millió forintot gyűjtöttek össze ezen a segélyvonalon.
Az országos megmozduláshoz csatlakozva az Invitel Távközlési Szolgáltató Rt. körzeteiből (24, 25, 27, 28, 33, 57, 62, 63 és 88-as) is hívható április 6-án 16 órától a rendkívüli magyarországi árvíz és belvíz károsultjainak megsegítésére létrehozott 1749-es hívószámú adományvonal.
Telekommunikációs cégek az árvízkárosultakért
Több hazai távközlési vállalat is megkezdte az árvízkárosultak megsegítésére szolgáló speciális számok vagy SMS küldési lehetőségek működtetését.
Hirdetés
Hirdetés