A vállalati kultúra része az idei karácsonyi összefogás is, melynek keretein belül a mobilszolgáltató lefejlesztett egy "ADDODA." nevű, országos lefedettségű adománypont-kereső alkalmazást. A vállalat többek között ezzel kívánt hozzájárulni az ünnep szebbé tételéhez.
Süteményből mentőműszer
Az ünnepeket a cég egy süteményvásárral tette még édesebbé. A dolgozók kedvenc süteményüket készítették el, amelyet aztán egy vásár keretein belül tetszőleges összegért vásároltak meg egymástól - a süteménykereskedelemből befolyt teljes összeget a Szent Márton Gyermekmentő Szolgálat javára ajánlották fel. A gyűjtés célja egy mentőautóba szerelhető vérgáz-mérő készülék megvásárlása volt, melyet bár régóta tervezett a szolgálat, anyagi forrás híján eddig nem tudtak megvásárolni. Az önkéntes cukrászok közel egymillió forintot gyűjtöttek össze és ajánlottak fel a szervezetnek, amelyet a telekommunikációs cég a műszer teljes, kétmillió forintos vételáráig kiegészített. A sikeres sütemény-akciónak köszönhetően a gyermekmentők már 2012-től hadrendbe állíthatják az új mérőműszert, amellyel a mentőorvosok minden eddiginél hamarabb, külső helyszíneken is azonnal diagnosztizálhatják a kis betegek állapotát és a szükséges kezeléseket meghatározó értékeket.
Mikulás és Nyuszi
A vállalat szoros kapcsolatot ápol a Törökbálinti Családsegítő Szolgálattal is. Karácsony közeledtével a cég saját székházába invitálta a település hátrányos helyzetű gyermekeit, akik egy, a vállalat munkatársai által írt színdarabot adtak elő. A Mikulás és a Húsvéti Nyuszi találkozásáról szóló interaktív mesejátékának színpadra állítása után a gyerekek a cég munkatársától névre szóló ajándékokat kaptak.