Az IT-s szektor az utóbbi hónapokban egyáltalán nem örülhet óriási növekedéseknek, sőt, a PC-s ágazat a notebook-szegmenssel együtt rosszabbnál rosszabb eredményeket produkál, és szó szerint lejtőn gurul. Éppen ezért meglepő, hogy a fogyasztói szektorban mégis vannak olyan cégek, amelyek egyáltalán nem zártak rossz negyedévet .
A SanDisk a kiadott jelentése szerint például az árbevételét és a nyereségét is jelentősen tudta növelni az idei év második negyedévében. Az első negyedévhez viszonyítva 10 százalékkal nőtt az árbevételük, de éves összehasonlításban már 43 százalékot emelkedett ez az érték. Ez kiválóan mutatja a NAND flash memóriák iránti keresletet.
Az 1,48 milliárd dolláros árbevételhez 262 millió dolláros nyereség társult a második negyedévben, ami igen nagy előrelépés, tekintve, hogy a cég profitja a tavalyi második negyedévben csak 13 millió dollár volt. Az SSD-k mellett a memóriakártyák és a pendrive-ok piaca is jól teljesít, aminek igazán örülhet a SanDisk.