Hirdetés
. Hirdetés

Szenzációs Gmail-újdonság jön

|

A felhasználók automatikusan frissülő járatinformációkat kaphatnak majd egy repülőjegy-foglalást visszaigazoló e-mailben.

Hirdetés

Sokakkal történt már meg, hogy téves információkat küldött ki egy elektronikus levélben, vagy új információkkal akart volna kiegészíteni egy korábban postázott e-mailt. A jövőben egy új technológiának köszönhetően lehetőség lesz az elküldött e-mailek frissítésére, legalábbis az elterjedten használt Gmailben, amely ezáltal minden korábbinál dinamikusabbá fog válni.

Hirdetés

A Google egy szoftverprogramozási rendszert fog bemutatni, amely lehetővé teszi, hogy az e-mailek tartalma folyamatosan frissüljön, továbbá interaktív funkciókat ad hozzá a levelekhez. Így például a címzettek folyamatosan frissített járatinformációkat kaphatnak egy repülőjegy-foglalást visszaigazoló e-mailben. A megnövelt interaktivítás pedig lehetővé teszi, hogy a felhasználók kitöltsenek egy kérdőívet az üzenet elhagyása nélkül, vagy egy marketinglevélben véleményezzenek termékeket újabb böngészőablak megnyitása nélkül.

A fentebb felvázolt fejlesztések a Google AMP projektjének a járulékos eredményei, olvashatjuk a keresőkirály Gmailért felelős termékmenedzserének, Aakash Sahney-nek a blogbejegyzésében. Az AMP technológiát a weboldalak gyorsabb betöltése érdekében dolgozták ki. Komoly elismerést váltott ki az olyan nagyobb kiadók körében, mint a Hearst Corp és a Washington Post, mivel weboldalaikat vonzóbbá tette az olvasók számára. Ugyanakkor egyes webfejlesztők azt kifogásolták a technológiával kapcsolatban, hogy a Google túlságosan beavatkozik a web működésébe.

A Google azonban halad tovább az általa kijelölt úton: a Gmail integráció az AMP első szélesebb körű alkalmazása lesz. A vállalat szerint más e-mail-szolgáltatók is adoptálhatják a technológiát. Az e-mailes AMP kezdeti megvalósítását a nagy mennyiségű e-mailt kiküldő vállalatoknak szánják. Egy heti üzleti hírlevelet kiküldő kiskereskedelmi cég például meg tudja majd valósítani azt, hogy e-mailjei mindig az aktuális árakat és termékelérhetőségeket tartalmazzák, függetlenül attól, hogy a címzettek mikor nyitják meg az üzeneteket.

A Google-től származó információk szerint a Pinterest, az ütemező appot fejlesztő Doodle és a Booking.com szállásfoglalási weboldal teszteli jelenleg a technológiát.

Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.computertrends.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.