Az ügyfélközpontúság már nem elegendő ismérve a jó értékesítőnek. Ma az ügyfélismeretre akár pszichológusként képes, az ügyfélből felkészült, annak minden problémájára választ adó, segítő, együttműködő értékesítési szakember a nyerő, olvashatjuk a rendezvény tájékoztatójában. A konferencia értékesítési szakember előadói áttekintést nyújtanak kkv-vezetőknek, hogyan alakítsák át a mai világ követelményeinek megfelelően értékesítési munkatársaik szemléletét, felkészültségét.
Ízelítő a konferencia előadásaiból:
- Neuromarketing tippek a vásárlók meggyőzésére
- A sales-es és a pszichológia. A jó emberismeret nélkülözhetetlen a sikerhez. Ügyfélismereti útmutató.
- Az értékesítők titkos lelki élete, avagy hogyan hozzuk ki értékesítőinkből a maximumot?
- Hol az ügyfél? Hogyan találjuk meg / érjük el hatékonyan ügyfeleinket? Módszerek és praktikák a gyors és eredményes ügyfélszerzéshez, potenciális ügyfélkör kialakításához.
- A megfelelő értékesítési attitűd, avagy miért csökken egy idő után az értékesítők teljesítménye és motivációja. Hogyan alakítsuk át a negatív beidegződéseket sikerorientált személyes hatékonysággá?
- Miben segíthet a HR? Az értékesítő munkatársak kiválasztásának fontossága. A HR-támogatott értékesítési csapat felállítása.
- A jó CRM: amikor már nem te vadászol az ügyfelekre.
- Felkészülés az ügyfélből. Segíthetek? Hogyan készítsünk személyre szabott ajánlatokat? Hogyan ismerhetjük meg az ügyfeleink problémáit? Hogyan készüljünk fel a válaszokra?
- Ügyfélkapcsolat-építés és -gondozás írásban. Az írásbeli kommunikáció színterei és előnyei, buktatói, finomságai.
A részletes program a konferencia weboldalán olvasható.