Február 5-étől a Telenor – szakítva a szektorban bevett szokásokkal – új szemléletet hoz a hazai mobilszektorba, és átalakítja előfizetési csomagjait. A mobiltársaság elemezte az ügyfelek visszajelzéseit, igényeit és kéréseit, majd az eredmény alapján olyan megoldást fejlesztett, amelynek segítségével az előfizetők önállóan, rugalmasan és személyre szabva állíthatják össze tarifájukat. A Telenor MyTariff három alapelemből áll: meghatározott mennyiségű hanghívásból, sms-ből és adatforgalomból. Az adatcsomagok alapértelmezetten a legmagasabb le- és feltöltési sebességű Hipernet 4G hozzáférést biztosítják.
Az egyéni igényeknek megfelelően alakítható tarifával közel 200 kombináció hozható létre. A választott elemek függvényében minden előfizető szabadon felhasználható „extra kerethez” is jut, amelyet olyan extrákra fordíthat, mint a Deezer zene, a Telenor MyTV, e-mail és böngészés csomag stb.
A Telenor az új konstrukcióhoz átlátható webes tarifakalkulátor alkalmazást is fejlesztett, amelynek segítségével az ügyfelek akár otthonukban is megalkothatják a saját igényeikre szabott csomagot. A Telenor üzleteiben a munkatársakkal közösen állíthatóak össze az MyTariff csomagok.
Február 5-étől az új előfizetők már csak a MyTariff csomagok közül választhatnak. A meglévő ügyfelek számára szintén nyitva áll a lehetőség, de élő hűségszerződés esetén természetesen csak annak keretei között.
A hazai igényekhez igazított konstrukció a Telenor Magyarország szakembereinek munkája, a webes felületet hazai külső szakemberek fejlesztették.