Az elmúlt két évben sosem látott mértékben változott a mobilszolgáltatási piac Magyarországon. Megjelent a távközlési adó, a készülékek iránti igény robbanásszerűen tolódott az okostelefonok felé valamint, új roaming szabályozás is életbe lépett az Európai Unióban. A negyedikként is emlegetett, 06-31-es előhívójú mobilszolgáltató gyors és rugalmas lépéseket tett a változó igények felé. A nagy szolgáltatókkal ellentétben a távközlési adó megjelenésével sem emelte belföldi percdíjait sőt, a magyar szolgáltatók közül egyedüliként a Tesco Mobile hazai percdíjon számlázza az uniós országokból indított (roaming) hívásokat.
A mai nappal a Tesco Mobile új ajánlatot jelentett be: ingyenes perceket kínál minden Tesco Clubcard kártyatulajdonos számára bevásárlásaik után. Tekintettel arra, hogy Magyarországon jelenleg 2 millió vásárló rendelkezik Clubcard kártyával, és az ő bevásárlásaik jelentik a Tesco 700 milliárd forintot meghaladó éves forgalmának több mint felét, az új ajánlattal évente több százmillió ingyenes mobilperc válik elérhetővé. Az új lehetőség várhatóan komolyan befolyásolja a hazai feltöltőkártyás piacot, sőt, a Tesco Mobile kutatási adatait figyelembe véve akár a számlás előfizetéssel rendelkezők számára is racionális alternatívát jelenthet.
Szemán Orsolya, a Tesco Mobile cégvezetője elmondta: „Folyamatosan keressük az ügyfeleink számára legkedvezőbb szolgáltatási lehetőségeket, kilépve az elfogadott mobilszolgáltatói üzletmenetből. Úgy gondoljuk, a szokásos bevásárlások után járó ingyenes beszélgetésnél nehéz ütősebbet piacra vinni: már havi 20-30.000 forintos bevásárlás esetén is 20-30 perc díjmentes beszélgetést kapnak ügyfeleink. Ez sok mobilozó számára teljesen eltünteti a havi hívásköltséget, míg a többet telefonáló ügyfelek esetében is 1-2000 forintos költségcsökkenést jelent, a versenytársainknál alkalmazott percdíjakkal számolva. Természetesen a karácsonyi szezonban, nagyobb vásárlások idején még nagyobb előnyt élvezhetnek ügyfeleink.”
A Tesco Mobile telekommunikációs szolgáltatása 2012. március 1-jén indult Magyarországon. A társaság a Tesco értékesítési hálózatát és a Vodafone technikai hátterét kihasználva célként tűzte ki a Tesco vásárlók mobilkommunikációs szolgáltatásokkal való rugalmas kiszolgálását, első lépésként a feltöltőkártyás (prepaid) piacon.