A Yahoo 2004-ben vette meg a vásárlást segítő Kelkoo portált 475 millió euróért. Mint a Yahoo szóvivője elmondta, pénteken aláírták a szerződést a Kelkoo eladásáról a Jamplant nevű brit vállalattal. A tranzakció értékét nem közölték, ám Pierre Chappaz, a Kelkoo alapítója blogjában úgy vélte, hogy az összeg bizonyosan nem haladta meg a 100 millió eurót. Az ügylet azonban több szempontból is érdekes.
Egyrészt a vásárló miatt: a Jamplant csupán hat hete jött létre, és nincsenek nyilvános információk a vezetőiről vagy tulajdonosairól, továbbá kapcsolatfelvételi információk sincsenek róla. Másrészt a Kelkoo eladásával úgy tűnik, hogy a Yahoo másképp képzeli el a piaci szereplését, mint a Microsoft, amely pár hónapja vásárolt meg egy hasonló portált, a Ciaót 486 millió dollárért.
A jelek szerint a Yahoo azonnal elkezdte a cég átszervezését, amint Jerry Yang vezérigazgató bejelentette lemondását, pontosabban ilyen irányú szándékát. Tényleges távozására majd akkor kerül sor, ha már kiválasztották az utódját. A Yahoo korábban úgy fogalmazott, hogy a Kelkoo nem tartozik a stratégiai üzletágai közé, és amint lehetőség nyílt rá, meg is váltak tőle - igaz, a piaci áránál jóval olcsóbban.