A Forrester Research független kutatócég vezető megoldásként jelölte a Microsoft Dynamics AX-et a megrendelés-kezelő rendszereket (Order Management Hub) vizsgáló kutatásában - olvasható a redmondi szoftvercég sajtóközleményében. A 2010 augusztusában megjelent elemzésben részt vevő szoftvercsomagoknak a következő kiemelt követelményeknek kellett megfelelniük: az indulóknak minden tekintetben támogatni kellett az adott piaci szegmens sokrétű elvárásait, demonstrálniuk kellett üzleti folyamataik széleskörűségét, valamint azt, hogy az 500 főnél többet foglalkoztató vállalatok kiszolgálására is képesek.
A megmérettetésben részt vett megoldásokat 112 különböző szempont alapján rangsorolták, amelyekbe beletartozott ajánlataik minősége, stratégiájuk és piaci jelenlétük is. A Forrester elemzőinek összefoglalója szerint: “A Dynamics AX erősségei közé tartozik többek között a menedzsment folyamatok teljes körű támogatása, az alaposan kidolgozott piacra lépési és jövőbetekintő termékstratégia, valamint az, hogy a szoftvercsomag a versenytársaknál alacsonyabb működtetési költségekkel üzemeltethető.”