A közepes és nagyvállalati ügyfelek kiszolgálására fókuszál az új vállalat, az Invitech Solutions, az Invitel márkanév alatt tovább folyik a lakossági és kisvállalati ügyfelek szolgálata.
Blunck hangsúlyozta, hogy nincs változás az immár csoportnak tekinthető Invitel menedzsmentjében és tulajdonosi szerkezetében. A változással az a cél, hogy a csoport minden egyes munkatársa pontosan tudja, ki is az ügyfele - mondta a vezérigazgató.
Javorniczky Áron, az Invitel vállalati és nagykereskedelmi vezérigazgató-helyettese kiemelte, hogy az Invitechben az informatikai és távközlési szakemberek szorosan működnek együtt az ügyfelekért, és átfogó megoldásokat és szolgáltatásokat nyújtanak. Elmondta, hogy a több mint 500 fővel működő Invitechbe átvitt tevékenységből származó éves árbevétel 20 milliárd forint, ami a magyarországi infokommunikációs piacon kiemelkedőnek mondható.
Kérdésre válaszolva Javorniczky elmondta, hogy az ötven főnél többet alkalmazó cégeket tekinti ügyfélkörének, de bizonyos szegmensekben, mint például az informatikai szolgáltatások terén, ennél kisebb létszámú vállalkozásokat is az Invitech szolgálja majd ki.