Mindkét fél számára logikus lépés a megállapodás az ígéretes jövő felé: az Invitel folyamatosan erősíti az infrastruktúra-szolgáltatás feletti infokommunikációs kompetenciáit és ügyfélkörét, az Oriana pedig maradni akar annál, amihez ért: a fejlesztésnél, s a terjeszkedést, a piaci elterjedést partneri hálózaton keresztül tervezi véghezvinni.
Kovács Péter, az Oriana alapítója és vezetője kifejtette, hogy alkalmazásfejlesztő platformjuk megálmodásakor azt a célt tűzték ki maguk elé, hogy az új környezet ne tudjon semmit, de legyen képes mindenre. Az Oriana platformjának segítségével testreszabott üzleti alkalmazásokat lehet gyorsan kimunkálni, mégpedig azért, mert a már meglévő, a cég által alkalmazásmintáknak nevezett elemek összeillesztésével gyorsan el lehet jutni a prototípushoz, majd a megoldáshoz.
Az Oriana utóbbi három évben elért évi átlagos 150%-os árbevétel-növekedése azt bizonyítja, hogy olyan megoldást kínál, amelyre van igény piacon. Az idén 650 millió forintos forgalmat tervező vállalat e növekedést saját finanszírozással, külső befektető vagy támogató bevonása nélkül érte el.
Bejelentették, hogy elkészült az Oriana platformjának, az Effector Studio-nak legújabb, 2.0-s változata, amely közelebb hozza az alkalmazásfejlesztést az üzleti tanácsadókhoz, képessé téve őket arra, hogy az ügyfél üzleti igényeinek az ismeretében elkészíthessék a megoldást nyújtó alkalmazás prototípusát. E bejelentés mutatja azt az irányt, amerre elindult az Oriana: olyan platformot fejleszt, amelynek használatához az üzlethez és nem a programozáshoz kell majd érteni.
Elhangzott, hogy az Oriana és az Invitel most bejelentett együttműködése egyik fél számára sem exkluzív.