A Red Bull Mobile július 6-tól országszerte 100 kiemelt Telenor üzletben lesz megvásárolható, illetve a Telenor további 120 üzletében is megrendelhető. Az induló ajánlat 3 készüléktípust - az RBM2 Android készüléket, a Nokia 5230-ast és a Samsung Galaxy Spica-t - továbbá olyan tarifacsomagokat tartalmaz, amellyekkel az ügyfelek exkluzív hozzáférést kapnak a Red Bull Világában szereplő kulturális és sport témájú tartalmakhoz.
Az ügyfelek kétféle tarifacsomag közül választhatnak: az olcsóbb simplyAll tarifacsomag 200 perc belföldi beszélgetést, 200 darab SMS-t és MMS-t, valamint 200 MB internethasználatot tartalmaz, amiért 5490 forintot számláznak majd használóinak. A simplyAll+ csomag esetében ennek közel dupláját, 10490 forintot kell majd fizetni, viszont a tarifacsomag 400 perc belföldi beszélgetést, 400 darab SMS-t és MMS-t, valamint 400 MB internetes adatforgalmat tartalmaz. Az interaktív funkciók és az adatcsomag révén az izgalmas hírek, képek és videótartalmak megosztása egyetlen kattintással lesz lehetséges az érintőképernyős mobilokon. (További információk a kiadott sajtóközlemény szerint a redbullmobile.hu oldalon lennének találhatók, azonban azt cikkünk írásakor egyelőre jelszó védi.)
Az energiaital iparban 23 éve tevékenykedő Red Bull 1992-ben jelent meg a magyar piacon - Ausztrián kívül elsőként itt vezette be az energiaital márkát. A cég egyedi marketing-tevékenységeiről híres, és a Telenorral kialakított partnerkapcsolat révén most a magyar távközlési piacnak igyekszik szárnyakat adni. Budapest az egyetlen város a világon, amely a Red Bull két legismertebb versenysorozatának is otthont ad: a Red Bull Air Race Világbajnokságnak és a Forma-1 Magyar Nagydíjnak. A Red Bull Mobile előfizetői ezentúl nem csupán az említett versenyekhez, de számos egyéb helyi és nemzetközi 'red bullos' eseményhez kaphatnak majd exkluzív hozzáférést.
A két cég összefogása kapcsán a kiadott közlemény idézi Anders Jensent (képünkön), a Telenor Magyarország vezérigazgatóját.
?Kizárólag a Telenorral élvezhető a Red Bull Mobile életstílus, amellyel exkluzív módon érhető el a világ minden részéből érkező mobiltartalmakat megjelenítő Red Bull Világa. Tudjuk, hogy az ügyfelek mobiljukon keresztül akarják saját stílusukat és az életről alkotott elképzeléseiket kifejezni, és a Telenornál kapható készülék igazán különlegessé teszi tulajdonosát".
Anders Jensen hozzátette: "A Telenor célja a magyar piac élénkítése. Vásárlóinktól tudjuk, hogy az egysíkú márkák 'egy kaptafára készült' ajánlatai már elavultnak számítanak. Több márkát összefogó stratégiánkban most a Red Bull Mobile is megjelenik, így ügyfeleinknek a saját életstílusuknak és igényeiknek legjobban megfelelő csomagok, márkák és technológiák páratlan választékát kínáljuk."
A vezérigazgató várakozása szerint e stratégiai együttműködéssel a Telenor növelheti ügyfélbázisát.
A Red Bull és a Telenor Magyarország egyébként ma este közös, nagyszabású rendezvényen ünnepli meg az együttműködés létrejöttét.