Hirdetés
. Hirdetés

Mobil hirdetések: sok a véletlen klikk

|

Majdnem minden második mobileszközön megjelenő reklámra véletlenül kattintanak.

Hirdetés

Az online hirdetők leggyakrabban az álkattintásoktól (click fraud) tartanak, mikor versenytársaik manuálisan, vagy valamilyen automatizált eszközzel direkt többször klikkelnek a megjelenő reklámokra, hogy így rontsák le a hirdetés hatékonyságát, és persze így plusz kiadásra kényszerítsék ellenfelüket. Egy a napokban publikált jelent alapján a mobileszközökre írt hirdetési rendszereknél egy másik tényező befolyásolhatja negatív mértékben az elindított kampányokat: az ügyetlenség.

 

 

 

 

A Harris Interactive és a Pontiflex felmérése alapján ugyanis a mobiltelefon tulajdonok az esetek 47 százalékában csak véletlenül kattintanak/tapiznak a hirdetésekre. Azaz a mobil hirdetési rendszerekben elköltött összeg esetén számolni kell ezekkel a véletlenségből elkövetett klikkelésekkel, s így egy csalóka átkattintási rátával is.

 

"Tény, hogy a legtöbb ember arról számolt be, hogy sokkal gyakrabban klikkelnek véletlenül a mobil reklámokra, mint megfontolásból. Tehát ha mobilpiaci hirdetők vagyunk, akkor gondoljuk át, hogy ezek alapján akarunk-e indítani egy átkattintás alapú (CPC) kampányt" – vélte Zephrin Lasker, a Pontiflex alapítója.

Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.computertrends.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.