Az örökölt telefonkészülékek leginkább magas minőségüknek és funkcionalitásuknak köszönhetően keresettek. A legnagyobb népszerűségnek mégis az Aastra telefonrendszere, az MX-ONE (korábban Ericsson MX-ONE, illetve még korábban MD110) örvend. A Mitel az akvizíciót követően szintén stratégiai termékének tekinti a most már Mitel MiVoice MX-ONE néven futó rendszert, mely a szakértők szerint az egyik legjobb nagyvállalati platform.
Az MX-ONE egy IP alapú, az egységes kommunikációt és a csoportmunka-támogatást biztosító rendszer (telefonközpont, alközpont). Sokoldalú rendszerkészülékei, multimédia (video) termináljai és IP DECT, valamint WiFi készülékei mellett támogatja PC és okostelefon/tablet használatát is. IP felépítésének köszönhetően energia- és költségtakarékos, hosszútávra szóló megoldás, mely korszerű és könnyen kezelhető menedzselőfelületével gyorsítja az üzemeltetési folyamatokat, és egyben csökkenti a működtetés költségeit.
A Solidus eCare Contact Center tetszőleges kapcsolattípussal, akár multimédiás, tudásalapú irányítással biztosítja a kellő rugalmasságot. A rendszer továbbá rendelkezik a szükséges alkalmazásokkal a valódi mobilitáshoz, videokommunikációhoz, az egységes kommunikációhoz és a csoportmunka támogatásához (kollaboráció) is.
Bővülő specifikáció, állandó minőség
Az MX-ONE legújabb, 6.0 verziójában a mai trendeknek megfelelően a mobilmegoldások, videokonferencia, BYOD és virtualizációs képességek kerültek fejlesztésre, valamint a rendszer támogat felhőalapú telepítési opciókat is. Energiatakarékos működése és csekély helyigénye hozzájárul az üzemeltető költségeinek csökkentéséhez.
A Mitel MiVoice MX-ONE beszerzése, telepítése és karbantartása az Ön cégének is könnyedén kivitelezhető a közvetlen gyártói kapcsolattal rendelkező Assono Magyarország Kft.-nek köszönhetően, mely a Mitel egyetlen hazai Gold-szintű értékesítési és szervizpartnere.
Assono Magyarország Távközlési Kft.,
assono.hu
www.facebook.com/assono.telecommunications
info@assono.hu
+36 1 801 8500