A GigaOm által publikált dokumentumban a Facebook negyven százalékkal nagyobb találati arányt, nyolcvan százalékos hatékonyság-növekedést, tizenhat százalékkal több rajongót és szignifikáns vásárlókedv-erősödést ígér a márkák képviselőinek a prémium hirdetéseken keresztül.
Így például a márkák nem csak a követőik, hanem bármely felhasználó számára bejegyzéseket jeleníthetnek meg, természetesen a felhasználóik adatai alapján szűrve azokat. Például autómárkák így elérhetik azokat, akik sok gépjárművekkel kapcsolatos bejegyzést tesznek közzé. Ezen felül ha olyan felhasználó olvassa a hirdetéseket, akinek vannak barátai a megrendelő rajongói között, a Facebook automatikusan, extra költségek felszámítása nélkül közösségi tartalmakkal egészíti ki majd a hirdetést. Persze csak akkor, ha a pletykák beigazolódnak.
A témáról bővebben a Computerworld oldalán olvashat.