A Fehér Ház, a Times, a Reuters és a CNN mellett, a Vimeo, a Flickr, az amerikai baseball liga és a Virgin oldala is alkalmas már az érintőképernyős üzemmódra. A lista valószínűleg egyáltalán nem teljes, de a legnagyobbak láthatóan már fantáziát látnak az Apple által kínált technológia lehetőségeiben.
Egyértelmű, hogy megszokott egérre optimalizált technológiát nem váltja le napok alatt az érintő képernyős táblagépek új funkciója, de mindenképpen figyelemre méltó, hogy a vezető médiavállalatok milyen gyorsan reagáltak az Apple új eszközének támogatásra.
Ennek természetesen a felhasználók örülhetnek a legjobban, akik így a legújabb kütyü legvonzóbb funkcióját is kihasználhatják. S az sem mellékes, hogy a megvalósítók jelentős része ezen kis feature segítségével korai fecskékké változott, valami követni való trendet mutatva a többieknek. Az Apple persze támogatja az early adoptereket, s ezzel a listával is igyekszik hitelesíteni a terrnéke létjogosultságát.
A tablet PC-k egész sora képtelen volt áttörni sok év alatt a felhasználók érthetetlen ellenkezését, s az Apple is láthatóan nagy fába vágta a fejszéjét egy ilyen modell piacra dobásával.
A technológia tehát terjed, az iPad nyomul, a felhasználó pedig boldog, hiszen egy hatékony böngészési lehetőséggel gazdagodott a számítógépek eszköztára. Meglátjuk, hogy a szkeptikusoknak, vagy az optimistáknak lesz igazuk, a végső döntés úgyis a vásárlók kezében van.
Megtapogatható weboldalak?
Az Apple összeállította az iPad-ready oldalak listáját. A Safari segítségével már tapogatható oldalak között számos nagy hírportál is található.
Hirdetés
Hirdetés