2009-ben már írtunk róla, hogy összefogtak a gasztrobloggerek, s megszervezték az első hazai blogger süti aukciót, akkor egy anya otthon számára. Az eredmény a szervezőket is meglepte, hiszen senki sem számított a fél millió feletti bevételre. Az aukció a blogokon futott, s a szervezők először alkalmaztak itthon Facebook kampányt is az adománygyűjtés népszerűsítésére. A Segítsüti sikere azonban nem csak a bloggereken múlott, hanem a hazai internetes közösségen is, amely egyszerre mozdult meg, s licitált lelkesen napokig a sütikre.
Karácsonykor egy másik akcióban a sok kicsiben egy millió feletti összeg jött össze szintén karitatív célra, bizonyítva , hogy képesek a bloggerek is komoly internetes kampányokat lefuttatni.
Idén szintén hatalmas készülődés előzte meg a tavaszi Segítsüti kampányt, amelyben a gaszrobloggerek két koraszülött osztály támogatását tűzték ki célul. A Facebook csoport 500 rajongója tegnap egyszerre rohanta meg a mostanra már profi segitsuti.hu oldalt. Az első nap eredménye majd fél millió forint, s még néhány napig bárki ellátogathat és felajánlhat akár kisebb összegeket is a segítségre szoruló két intézmény számára. A cél nemes, a csapat profi, a segítség célzottan a rászorulókhoz jut. A példa nagyszerű, jó lenne mindig ilyen sikersztorikat megírni a hazai Internet történeteiből. Hajrá Segítsüti!
Megint pörögnek a gasztrobloggerek
Egy napja fut a Segítsüti, a hazai gasztrobloggerek adományozó aukciója, s már közel ötszázezer forintot sikerült összehoznia a 27 bloggernek egy nemes célra.
Hirdetés
Hirdetés