Úgy tűnik, hogy a Yahoo messze nem fejezte be a megújulását: folytatja a felvásárlásokat, ezúttal két appfejlesztővel. Állítólag egy 30 és 40 millió dollár közötti összeget ajánlottak a Xobniért, amely olyan asztali és mobil appokat kínál, amik automatikusan készítenek címjegyzéseket az e-mailjeink alapján. Ennek köszönhetően ezt az okos funkciót akár be is építheti a Yahoo a saját levelezőjébe.
Érdekesség, hogy a Xobni ügyvezetője, Jeff Bonforte korábban a közösségi keresés és a valósidejű kommunikációk alelnöke volt, pont a Yahoonál.
A másik appfejlesztő a Qwiki, amely állítólag 50 millió dollárt kapna az üzletnek hála. Az ő appjuk egyébként iPhone-on nyújt lehetőséget arra, hogy videoklipeket készítsünk a fotóinkból, a zenéinkből és a videóinkból. Ez a bevásárlás megerősíti a Yahoo elképzelését arról, hogy a mobilpiacra koncentráljanak.
A Yahoo idén már megvette az Alike-ot, a Summlyt, a PlayerScalet, a GhostBird Software-t és a Rondeet is. A legnagyobb vétel az 1,1 milliárd dolláros Tumblr volt.