A legjobb termék sem tudja magát eladni jól felépített marketingkommunikáció nélkül. Hiába a legjobb ötlet, rengeteg befektetés, világra szóló termék, ha nem tudják, nem ismerik meg a potenciális vevők. A kis- és középvállalatok egyik legnagyobb problémája a piaci ismertség megszerzése. Hatalmas reklámbüdzsével nem rendelkezvén, saját marketingkommunikációs tehetségükre, találékonyságukra vannak hagyatkozva.
Sok kis költségű marketingkommunikációs eszköz hever a lábunk előtt, csak rajtunk múlik, alkalmazzuk-e, megtanuljuk-e, észrevesszük-e.
A kisvállalatok, de még a közepes nagyságrendűek is nagyon kevés erőforrást fordítanak a marketingkommunikációra. Sokan vannak, akik úgy gondolják, ha van egy jó termékük projektjük, az önmagában elegendő a sikerhez.
Pedig a sikerhez vezető út a jó kommunikációban rejlik.
A BKIK és a Piac & Profit közös rendezvényén, melynek címe: „Marketingkommunikáció ─ A legjobb befektetés”, gyakorlati életben jártasságot szerzett szakértők vezetik be a résztvevőket a jó marketingkommunikáció kialakításának tudnivalóiba, hasznos tippeket, tanácsokat adnak a megvalósítás eszköztárának használatához, s egyedülállóan foglalkoznak a téma szubjektív, emberi vetületeivel, feltételrendszerével is. Példákon keresztül kapnak a résztvevők útmutatásokat, hogyan lehet kevés pénzből nagyon jó kommunikációt kialakítani, akár a portékák eladása, akár a hírnév- és ismertség építése a cél.
A kommunikációs tréning 2012. április 19-én lesz Budapesten, a BKIK Székházában.
A részvétel feltételeiről és a programról tájékozódjon a következő linken.