A Yahoo bejelentette, hogy megállapodott a Tensa Kft., ismertebb nevén az IndexTools jelentős részének felvásárlásáról. A felvásárlás kiterjed az IndexTools webanalitikai üzletágára és technológiájára, illetve a Tensa Kft. leányvállalatára, a Tensa R&D Kft.-re. A felvásárlást követően az IndexTools technológiája a Yahoo jelenlegi analitikai szolgáltatási körét bővíti majd: a Yahoo teljes hálózatán futó online kampányok esetében segít feltárni a lényeges összefüggéseket, és elkészíteni fontos üzleti mutatókat. A felvásárlási tranzakció jelenleg a végső szakaszába érkezett, és várhatóan 2008 első felében fog lezárulni.
"Az IndexTools jelentős ügyfélbázist épített ki világszerte a komplex marketingkampányok folyamatos nyomon követéséhez és elemzéséhez nyújtott megbízható, testreszabott, átfogó szolgáltatásaival" - mondta Szőke Márton, az Tensa ügyvezető igazgatója. "Elkötelezettek vagyunk aziránt, hogy ügyfeleink számára online marketingtevékenységük sikerességéhez mindig a legfontosabb információkat nyújtsuk. Ezzel az IndexTools platformja tökéletesen illeszkedik a Yahoo világába. Rendkívül izgatottak vagyunk a lehetőségtől, hogy a világ egyik vezető márkájának részeként segíthetjük az online marketing további fejlődését."
Az IndexTools testreszabott analitikai szolgáltatást nyújt ügyfelei online marketingtevékenységéhez valamennyi ügyfél-életciklusban. Az IndexTools webanalitikai és a kattintás-alapú (pay per click) kampányok optimalizálását támogató (bid management) megoldásaival a vállalkozások pontos információhoz juthatnak online kampányuk hatékonyságáról.