A Samsung kellően erősen érzi a gazdasági helyzet súlyát magán ahhoz, hogy komoly változtatásokat eszközöljön a probléma megoldására. A 2013-as CES kiállításon nem csak új termékeket mutatnak majd be. A Samsung új üzleti irányzattal készül, emellett pedig a logóját is kicseréli. Utóbbiról egyelőre csak annyit tudni, hogy a munkára Scott Bedbury-t kérték fel, aki a Nike-val és a Starbucks-szal is dolgozott.
Az általános megjelenés mellett a hirdetési politikán is változtatnak, ugyanis nem csak a termékeket, hanem azok felhasználását is hirdetik majd, gyakorlatilag életstílusonként, hasonlóan a Nike által megvalósított elképzeléshez a sportfelszerelések terén.
A Samsung egy további lépést is tervez: OLED technológiára építő okostévéket akar a piacra dobni, amelyekhez a bada operációs rendszert is mellékelné. Az OS jelenleg csak egyes okostelefonokon érhető el, de a gyártó szerint a HDTV-kre is átültethető a rendszer.