Összesen egymillió dollárt - vagyis 175 millió forintot - fizet a Verizon amerikai mobilszolgáltató, amiért a korlátos internetet korlátlannak hirdette. A pénz azokat a fogyasztókat kárpótolja majd, akiket a szolgáltató extrém használat miatt - filmek letöltése, online játék - tiltott le. A cég önkéntesen vállalkozott a kárpótlás kifizetésére, miután egy kilenc hónapig folyó főügyészi vizsgálat kiderítette, a korlátlannak hirdetett szolgáltatás valójában korlátos volt.
Az egyezmény része, hogy a szolgáltatónak meg kell szüntetnie a félrevezető marketingkampányt. A Verzion blogján megjelent bejegyzés szerint ezen már változtattak is. Az oldalon elérhető a régi és az új hirdetés is, ami annyiban változott, hogy már nem hirdetik korlátlannak a szolgáltatást.
A főügyészi vizsgálat megállapította: a korlátlan szolgáltatás a Verizon szerint azt jelentette, hogy az előfizetők nem játszhattak online, illetve nem tölthettek le játékokat. Azokat, akik erre használták a mobilinternetet, a szolgáltató lekapcsolt a hálózatról, és semmilyen kártérítést nem nyújtott nekik. A vizsgálat szerint az extrém használat feltételeit a szolgáltató nem ismertette egyértelműen és tisztán.
Itthon a Vodafone kínál átalánydíjas mobilinternetet, ám ők már a hirdetésekben kizárják az extrém használatot.