A Google regionális konkurense Dél-Amerikában próbálkozik hirdetési rendszerének bevezetésével. A most kiadott sajtóközlemény szerint az ETARGET új piacok, új lehetőségek felderítésére szánta el magát. A vállalkozás szerint a növekedésnek több lehetséges módja is van, ezért most az ETARGET hirdetési rendszer új, licensz alapú koncepciót tesztel, amellyel az Európán túli piacok felé nyit.
A tartalomérzékeny reklámhálózat ezzel a megoldással elsőként a Kolumbiában tűnik fel. "Partnerünknek biztosítottuk a rendszer használati jogát, a márka használatát, műszaki hátteret és a know-how-t. "
A cég kolumbiai partnere egy Magyarországról származó tapasztalt internetes vállalkozó. "Ez az együttműködés az ETARGET számára egy fontos kísérlet, amely ha sikeres lesz, folytatni fogjuk ezt a fajta terjeszkedést." mondta Marcel Vašš, a cég ügyvezető igazgatója.
Az ETARGET Kolumbia önálló cégként működik majd, és az "európai" anyacég pénzügyileg nem támogatja. "Támogatásunk kizárólag a technológia területére és a know-how-ra vonatkozik." - tette hozzá Marcel Vašš. A szolgáltatás Európában a Cseh Köztársaságban és Szlovákiában, Lengyelországban, Magyarországon, Bulgáriában, Romániában, Szerbiában és Horvátországban van jelen.
Kolumbiával üzletel az ETARGET
Egy magyar internetes vállalkozó viszi az új internetes megoldást a dél-amerikai országba.
Hirdetés
Hirdetés