Jeff Bezos, az Amazon alapító-vezérigazgatója szerdán jelentette be, hogy - a hatalmas érdeklődés miatt - több millió darabbal bővítik a nemrég bemutatott Kindle Fire táblagép gyártókapacitását.
A gyártó első, Android operációs rendszert futtató táblagépe november 15-én kerül a boltokba, de már az előrendelések során olyan népszerűnek bizonyult, hogy az eredetileg tervezett készletek nem lesznek elegendőek a fogyasztói igények kielégítésére.
A Kindle Fire piaci versenytársaival ellentétben nem a teljesítményével vívta ki magának a piaci sikert: a jelenlegi mezőnyben kimondottan szegényes kiállításúnak számító, 8 GB-os memóriával szerelt, kamera és 3G-kompatibilitás nélküli tabletet elsősorban jutányos, alig 199 dolláros ára teszi vonzóvá a felhasználók számára.
Az Amazon nagy reményeket fűz az idei karácsonyi szezonhoz. Annál is inkább, mivel már az őszi hónapokban is eladási rekordokat döntöttek: „Szeptember 28-án minden eddigi rendelési mutatót túlszárnyaltunk. Több Kindle-t adtunk el, mint a megelőző évek karácsony előtti csúcsnapjain" - nyilatkozta Bezos.
Az Amazon a Kindle Fire mellett három további eszközzel is készül az ünnepi ajándékmaratonra: a Kindle Touch 3G-t 149, a Kindle Touch-t 99 az „alap" Kindle-t pedig 79 dollárért kínálják majd.
A Consumer Electronics Association felmérése szerint az idén mindenki táblagépet keresgél majd a fa alatt: a tableteket csak a ruhaneműk előzik meg a felnőtt fogyasztók „nagy összesített karácsonyi kívánságlistán". A táblákat nem csak a laptopoknál, a TV-knél és az e-olvasóknál tartják kívánatosabbnak a fogyasztók, de a békét, a boldogságot és vagyont is kevesebben nevezték meg ideális ajándék gyanánt.