A digitális próbafülkék alapját a Mango által tervezett és a Vodafone, illetve a Jogotech együttműködésében fejlesztett, IoT (Internet of Things, azaz dolgok internete) megoldást alkalmazó digitális tükör adja. A tükör lehetővé teszi, hogy a vásárló beolvassa a ruhacímkéket, majd egy digitális óra segítségével jelezhet az üzletben dolgozó értékesítőnek, ha különböző méretekre vagy színekre van szüksége. Emellett az eszköz további ruhákat is javasol az eredetileg választott ruhadarab kiegészítéseként.
A Mango célja, hogy bevezesse ezt a megoldást a legnagyobb üzleteiben, Barcelonától New Yorkig és így az online és valós vásárlási élmény egyvelegét nyújtsa a vásárlóinak. Ez az első fázisa a Mango nagy digitális átalakítási projektjének, melynek célja, hogy a vásárlók új módon kapcsolódhassanak a márkához.
"Ennek a projektnek köszönhetően nem csak, hogy minden eddiginél több lehetőség összpontosul majd a vásárlók kezében, de egyúttal segít is közelebb hozni a Mango márkát a divattudatos vásárlókhoz, azáltal, hogy több alternatívát és élményt kínál nekik, mint egy hagyományos próbafülke" - mondta el Stefano Gastaut, a Vodafone globális IoT igazgatója.
A Mango ügyfélkapcsolati vezetője, Guillermo Corominas hozzátette: "Ez egy nagyon izgalmas projekt a Mango számára. A kiskereskedelem jövőjét az online és offline vásárlási élmények összekapcsolásában látjuk. Ezek az új típusú próbafülkék újabb lépést jelentenek az üzleteink digitális átalakításában, aminek köszönhetően egy merőben új élményt kínálhatunk vásárlóinknak."