Az Interbrand friss jelentése alapján 11 év után ismét a Coca-Cola számít a világ legértékesebb brandjének. Az üdítőipari óriás márkaneve 70,452 millió dollárt ér, amely 2009-hez viszonyítva 2 százalékos növekedésnek felel meg. Az élelmiszeripari céget három informatikai óriás követi, amely mellett általánosságban elmondható, hogy egyre erősebbek az IT márkanevek: a legjobb 10 brand között ugyanis 6 az informatika világából érkezik.
A második helyen 64,7 millió dollár értékben az IBM található, míg a bronzérmes pozíciót a Microsoft foglalja el 60,8 millió dolláros nevével. 2010 egyik legnagyobb nyertese a Google (43,5 millió dollár), amely 36 százalékos növekedésével három helyet javított, így negyedikként már megelőzi a GE és a McDonald’s brandjét. Az Apple (21,1 millió dollár) azonban ezt is túlszárnyalta 37 százalékos gyarapodásával, igaz esetében ez csak a 17. pozícióhoz volt elég.
A legjobb tíz közé egyébként még az Intel (9. hely), a Nokia (8. hely) és a HP (10. hely) tudott beférkőzni, amelyeket sorrendben a Cisco (14. hely), az Apple (17. hely) és az Oracle (22. hely) követ, ha csak a technológiai márkákat vizsgáljuk. Az Apple és a Google mellett 2010 nagy nyertesének számít a 32 százalékot javító BlackBerry, amely mellett az Amazon 23 százalékkal, az eBay és az Adobe pedig 15 százalékkal tudta növelni márkájának az értékét. A vesztes oldalon pedig a 15 százalékot zuhanó Nokia és a 14 százalékos veszteséget elkönyvelő Sony áll, amelyek nem tudtak profitálni az IT brandek általános erősödéséből. A teljes lista az Interbrand oldalán olvasható.