Az elemzők korábban azt jósolták, hogy az idei első negyedév során eladott noteszgépeknek a 20 százaléka lesz összesen olyan, amely érintőképernyővel rendelkezik. Most egy újabb jelentés is érkezett ebben a kategóriában, ami kissé más számról árulkodik.
A piaci folyamatokat vizsgáló Displaybank adatai szerint 2013. első negyedéve alatt 4,57 millió olyan notebook talált gazdára, amely érintős panellel volt felszerelve. Ez egyben azt is jelentette, hogy a január és a március közötti időszak során az érintőképernyős notebookok eladásai 51,8 százalékkal emelkedtek a tavalyi év utolsó negyedévéhez viszonyítva.
Sajnos ez még csak a teljes notebook-piac 10 százalékára volt elég, szemben a 20-szal, amit jósoltak a szakértők. Az Acer és a Lenovo mindenesetre nagyon szeretné átlépni a 20-as határt, amiben az új készülékek is segíthetnek. A trend várhatóan növekvő irányban folytatódik.