A Viber Magyarországon is lehetőséget biztosít cégek és márkák számára, hogy egyedi matricacsomagokat indítsanak az alkalmazás egyre bővülő Matrica-áruházában. Idehaza a Telenor és a Sziget az első két márka, amely különleges Viber matricákat mutatott be, így a magyar piac úttörőivé váltak. Míg a Telenor által megalkotott Hugó a bagoly matricák a mindennapokba hoznak jókedvet, addig a Sziget matricacsomagja segítségével a fesztiválhangulatot idézi meg. A Viber és a Sziget hosszú távú, stratégiai együttműködése idén nyáron a személyre szabott fesztiválüzenetek bemutatásakor indult, amelyekkel a látogatók valós időben kaptak információt a Sziget eseményeiről.
"Magyarországon mind a Telenor mind pedig a Sziget "love brandek", így az általuk bemutatott kifejező és vidám matricacsomagokkal a felhasználók remekül meg tudják osztani a hangulatukat a számukra fontos ismerőseikkel. Magyarország a régió egyik legaktívabb tagja, ahol innovatív partnereinkkel most még inkább ösztönözhetjük felhasználóinkat arra, hogy tovább növeljék napi beszélgetéseik számát és még jobban kifejezhessék magukat" - mondta Atanas Raykov, a Viber közép-kelet-európai vezérigazgatója.
Széles felhasználói bázisának köszönhetően a Viber a növekvő online közösségek meghatározó alkalmazásával vált, ahol barátok és családtagok biztonságosan tudnak kapcsolatot tartani egymással. A Viber Nyilvános Fiók (Public Account) szolgáltatásán keresztül a cégek és márkák, illetve közéleti szereplők kommunikálhatnak vásárlóikkal, ügyfeleikkel és rajongóikkal, emellett világszerte népszerű Viber matricacsomagokkal tovább erősíthetik a kapcsolatot. A magyar felhasználók kommunikációjuk részeként havonta több mint 40 millió matricát küldenek egymásnak, így válnak a matricacsomagok szórakoztató, hatékony és célzott kommunikációs eszközzé.
A Sziget és a Telenor matricacsomagja az alábbi hivatkozásokról tölthető le
http://stickers.viber.com/pages/szigetfestival
http://stickers.viber.com/pages/telenor_hu