A C-Travel.hu adatai szerint az idei évben naponta több ezren böngészik az utazási oldalakat belföldi és külföldi ajánlatokat keresve. Ez év júniusában közel 2000 ajánlatkérést küldtek a belföldi szállodák valamelyikébe a portálon keresztül, ez a 2005. évi érdeklődők számának a duplája. A külföldi ajánlatok közül továbbra is Horvátország a legnépszerűbb, de a drágábbnak számító helyszínek is keresettek az interneten.
Nyugat-európai és amerikai adatok azt mutatják, hogy az interneten keresztül történő utazásszervezés - mely a helyszín kiválasztásától a foglalásig terjed - egyre népszerűbb. A felhasználók többsége az információszerzésen túl a helyfoglalásra is a világhálót használja, azaz a vendég elektronikus úton intézi el a fizetést, a szolgáltató pedig elektronikus úton juttatja el a vouchert (utalványt). A magyarországi adatok tekintetében a 2006-os év hozta meg a fordulatot. A C-Travel.hu három évre visszamenő adatai alapján évről-évre 10-20 százalékos növekedés mutatkozott a belföldi szállásfoglalásoknál, az idei év júniusában azonban a lekérések száma a duplájára nőtt.
Legnépszerűbb belföldi célpontok a négy csillagos wellness hotelek, földrajzilag a nyári időszakban a balatoni helyszínekkel is felveszik a versenyt a legszélesebb wellness szolgáltatásokat nyújtó hajdúszoboszlói, hévízi vagy akár debreceni hotelek. A külföldi ajánlatok tekintetében a Horvátország még mindig a legkedveltebb úticélok között szerepel. Az repülőjegyek árának csökkenésével olyan országok ajánlatai kerültek előtérbe az interneten is, mint például Portugália.
A fapados légitársaságok megjelenése pozitív hatással volt az internetes utazásszervezések tekintetében, és további előrelépést hozhat a 2008-ra kötelezően bevezetett e-ticket repülőjegy, melynek köszönhetően a felhasználóknak nem szükséges befáradni az utazási irodába az utalványért, hanem mindent interneten keresztül intézhetnek.