"Őszintén őrület az, ami 2010-ben történt. A lentebb látható számok jobban elmondják, hogy miről beszélünk, mintha pusztán leírnánk azokat, így összeraktuk ezt az apró infografikát" - olvasható a Foursquare hivatalos blogján, amelyen megjelentetett grafika egy részletét mi is közöljük.
Mint látható, a helyzetmegosztó szolgáltatás valóban őrületes mértékben fejlődött az elmúlt évben. Felhasználóinak a száma 3400 százalékkal növekedett meg, amely bázis folyamatosan bővül. Bejegyzésük alapján a 6 milliomodik felhasználójuk az elmúlt héten regisztrált. A Foursquare profilok gazdái több mint 381 millió alkalommal osztották meg pozíciójukat, és egy alkalommal még az űrből is bejelentkezett valaki. A hatalmas adattömeg alapján - mint az infografikából is kiolvasható - a Foursquare üzemeltetői tudják, hogy felhasználóik mivel töltik a napjaikat, melyek a kedvenc helyeik (jellemzően New York-i épületek), illetve hogy milyen gyakran járnak konditerembe.
Dennis Crowley, a szolgáltatás társalapítójának múlt decemberi interjúja alapján a Foursquare felhasználók naponta általában 3-4 alkalommal osztják meg pozíciójukat, és így összesen 2 millió bejelentkezést szorgoskodnak össze 24 óra alatt. A felhasználói tábor naponta 25 ezer fővel bővül, amely tagok többségében az Egyesült Államokból érkeznek (60 százalék).
Az Informationweek beszámolója alapján Naveen Selvadurai, a Foursquare másik alapítója szerint júniusra elérhetik a 10 milliós felhasználói tábort, így a jelenleg negyed milliárd dollárra becsült szolgáltatás értéke még tovább emelkedhet. A növekedés miatt várhatóan megduplázzák a dolgozóik számát is, még az év vége előtt elérve a 120 főt.