A fejlesztőpartnerek által a héten bemutatott portál segítségével a vállalatok a levelező és csoportmunka-támogató, projektkövető és irodai alkalmazásokat, valamint ERP rendszereket portletként egyetlen felületen integrálhatják és tehetik hozzáférhetővé az alkalmazottak számára. Ugyanezen a módon a kapcsolattartás lehetőségeit bővítő, nyílt és zárt forráskódú web 2.0-s alkalmazások - blog, chat, RSS, wiki stb. - is a vállalati portálba illeszthetők.
A web 2.0-s vállalati portál felhasználói felületének személyre szabását és a rajta keresztül elérhető információk védelmét a Polygon ugyancsak saját fejlesztésű ORG5 jogosultságkezelő megoldása biztosítja. A program többszintű szelekciót tesz lehetővé, a megjelenítés, a hozzáférés és a használat módja munkacsoportonként vagy akár felhasználónként is szabályozható vele.
Szintén az IBM Premier Business Partner Polygon és a Szegedi Tudományegyetem közös fejlesztése az új vállalati portálhoz kapcsolódó projektkövető rendszer. Az ORG5 adatbázis-szolgáltatásokhoz, mikroalkalmazásokhoz, levelező és naptár rendszerekhez integrált szoftver átfogó képet ad a projektcsapat által végzett munka (dokumentumok, szoftverkód, megbeszélések, véleményezés), a rendelkezésre álló erőforrások (felhasznált időmennyiség, költségkeret) és a projekt állapotáról (határidők, mérföldkövek, hibajegyek).
A Java (JEE) alapú, SOA és mash-up koncepciók mentén készült portálmegoldást a fejlesztő felek elsősorban nem önálló alkalmazásnak szánják, hanem a vállalati alkalmazások szolgáltatásait összefogó, és azokhoz további értéket adó, kompozit alkalmazásnak. A Polygon és az SZTE jelenleg a Microsoft Project portálba történő integrálásán dolgoznak, és a CRM rendszerekhez történő kapcsolódás is a tervek között szerepel.