Az utóbbi tíz évben internet-fogyasztásunk hihetetlenül dinamizálódott, az email azonban lényegét tekintve nem változott, és megőrizte eredeti, statikus jellegét.
Ezen kíván változtatni most a Gmail a dinamikus email bevezetésével, amely mindig naprakész, és mindig a legfrissebb információkat tartalmazza.
Nézzük, hogy működik mindez a gyakorlatban. A Google Dokumentumoknál például ahelyett, hogy minden alkalommal külön levelet kapnánk a velünk kapcsolatos kommentekről, egy folyamatosan frissülő szálat látunk a Gmailban, amely lehetővé teszi, hogy azonnal válaszoljunk a megjegyzésre.
Az olyan típusú vállalkozások is jó hasznát láthatják a dinamikus emaileknek, mint a Booking.com, a Nexxt, az OYO Rooms, vagy a Pinterest. A Pinterestben könnyebben tudjuk felkutatni és elmenteni az új ötleteket, a szállásfoglaló helyeken pedig kevesebb kattintással, közvetlenül az emailből tudjuk áttekinteni az aktuális kínálatot.
A Gmail már megkezdte a dinamikus email-szolgáltatás terjesztését, és rövidesen elkészül a mobilváltozattal.