A "szponzorált hír" szolgáltatás magyarországi bevezetéséről a Facebookot itthon és Dél-Kelet Európában képviselő Thinkdigital online sales house tájékoztatta szerkesztőségünket. Mint elmondták, a szponzorált hír lényege, hogy az minden eddiginél erősebb felhasználói interaktivitást ad meglévő Facebook kampányokhoz, a felhasználók ismerősi kapcsolatait felhasználva.

"Az éves Key Client Summit rendezvény legfontosabb tanulsága, hogy egyre jobban szükséges a marketingkommunikációt a fogyasztók és ismerőseik, online aktivitásaik és érdeklődéseik köré szervezni. A szponzorált hír formátum egyedülálló válasz erre a marketingkommunikációs kihívásra" - mondta el Odysseas Ntotsikas, a Thinkdigital görög alapítója és nemzetközi ügyvezető igazgatója.
A cég arról is tájékoztatást adott, hogy a Facebook Magyarországon idén januárban már 2,7 millió aktív felhasználóval rendelkezett.