Hirdetés
. Hirdetés

Ezek az idei karácsony sztárajándékai

|

A tavalyinál több pénzt fordítanak online vásárlásra a karácsonyi szezonban a magyarok az internetes áruházak forgalmi adatai szerint.

Hirdetés

A magyar internetes vásárlók átlagos költése folyamatosan emelkedik, derül ki az Intel kutatásából, amely hazai webáruházak, az Extreme Digital, a MALL.HU és a Clickshop, adatain alapul. Bár a három online áruház profilja eltérő, a lapostévé mindhárom cégnél a legkelendőbb két termék között található meg a 60 ezer forintnál drágább eszközök kategóriájában. Az okostévék és okostelefonok mellett laptopra vágynak a legtöbben a magyar internetes vásárlók közül.

A belépő szintű noteszgép helyett sokan már táblagépként is használható 2 az 1-ben gépet választanak. Új termékkategóriák válnak egyre népszerűbbé: sokan vesznek drónt, akciókamerát és okos otthoni eszközöket.

Míg a MALL.HU-nál a háztartási nagygépek eladásai erősek, az Extreme Digitalnál ezek mellett a középkategóriás és drágább okostelefonok és a laptopok is jól fogynak. A Clickshopnál leginkább a klasszikus IT-s termékek népszerűek a számítógéptől az okostelefonig. Bár az utóbbi társaságnál is a belépő kategóriás laptopokból adják el a legtöbbet, már szorosan felzárkózott ezek mögé a 2 az 1-ben kialakítású, tehát igény szerint táblagépként is használható modellek népszerűsége.

"Az Intel az idén jelentősen kibővítette a munka mellett pihenésre is komfortosan használható, univerzális készülékekbe szánt lapkáinak körét: a 2 az 1-ben gépek az átlagfelhasználóknak szánt Intel® Atom™ processzor mellett már a nagyteljesítményű Core-termékcsalád, illetve a passzív hűtésű, energiatakarékos Core M lapkáival felszerelve is elérhetők. A különböző teljesítményű lapkákkal képesek vagyunk lefedni minden eszközt az olcsó otthoni laptopoktól a professzionális mobil munkaállomásokig" - nyilatkozta Horváth Richárd, az Intel kiskereskedelmi marketingmenedzsere.

A vásárlók neme szerint is jelentősen eltér a vásárolt termékek köre. Míg a nők a MALL.HU-nál leginkább mosógépet, tévét, illetve szépségápolási és takarítóeszközöket keresnek, az Extreme Digitalnál a konyhai eszközök mellett a kávéfőzőket és a babának szánt termékeket rendelik nagy számban. A Clickshopban a háztartási és szépségápolási termékek mellett a mobilos kiegészítőket választják nagy számban a hölgyek.

A "férfias" termékek közül a Clickshopnál az okostévék, a bluetoothos eszközök és a PC-alkatrészek kelendőek, a MALL.HU-nál a tévé mellett a barkács-, és sporttermékek népszerűek, míg az Extreme Digitalnál a legnagyobb számban tévét és okostelefont rendelnek a férfi vásárlók.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.computertrends.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.