Kalifornia legalizálta a digitális rendszámtáblákat, ami probléma nélküli megoldásnak tűnik. Az Rplate állítólag szélsőséges hőmérsékleten is képes működni, van némi testreszabási funkciója, és Bluetooth-on keresztül, okostelefonos alkalmazással kezelhető. Az R-rendszámtáblák LTE-antennával is fel vannak szerelve, amelynek segítségével frissítéseket lehet küldeni, a rendszámtáblát ki lehet cserélni, ha a járművet lopottnak vagy elveszettnek jelentik, és értesíteni lehet a járműtulajdonosokat, ha az autójukat esetleg ellopták.
Ami talán a legfontosabb az átlagos autótulajdonosok számára, a Reviver szerint az Rplate-tulajdonosok a Reviver mobilalkalmazáson keresztül online megújíthatják a forgalmi engedélyüket.
Jelenleg egy Rplate egy személygépkocsira (az akkumulátoros változat) 48 hónapon keresztül havonta 19,95 dollárba kerül, ami összesen 975,60 dollár, ha a teljes időtartamra megtartják. Ha a tulajdonos évenkénti fizetés mellett dönt, az ár ugyanerre a négyéves időszakra évi 215,40 dollár, összesen 861,60 dollár. A haszongépjárművek elektromos rendszámtáblái 48 hónapig 24,95 dollár, évente fizetve pedig 275,40 $.
A kaliforniai törvényben olyan kitételek is szerepelnek, amelyek talán eloszlatják az adatvédelmi aggályokat. "A törvényjavaslat általánosságban megtiltaná, hogy egy alternatív eszköz (azaz digitális rendszám) GPS-szel vagy más járműhelymeghatározó képességgel legyen felszerelve" - olvasható a kaliforniai törvényhozás összefoglalójában az új jogszabályról. A kereskedelmi flották - nem meglepő módon - mentesülnek az előírás alól.
Sokkal fontosabbak a biztonsági kockázatok. Kérdés, hogy a digitális rendszámtábla biztonságban van-e a DDoS támadásoktól, a számcsere-támadásoktól, vagy bármilyen új támadástól, amit majd kitalálnak? Erre gondolva úgy tűnik, hogy egy darab nyomott fém a legbiztonságosabb megoldás.