Hirdetés
. Hirdetés

Erőre kapott a hazai e-kereskedelem

|

Az elmúlt évek stagnálása után 2011-ben nőt a hazai online kiskereskedelmi forgalom, és meghaladta a 2008-as szintet.

Hirdetés

A GKIeNET és a T-Mobile közös kutatása alapján a teljes magyarországi kiskereskedelem 2,4 százaléka már online módon történt. Összesen 155 milliárd forintnyi áru fogyott el 2011-ben online csatornákon, amely összeg a becslések alapján idén 175-180 milliárd forintra emelkedhet. Tavaly 1,4 millió fő vásárolt a weben, ami a 14 év feletti internetezőknek megközelítőleg a 35 százaléka.

 



A legnagyobb értékben változatlanul élelmiszer és élelmiszer jellegű termékeket értékesítettek interneten (például étel házhozszállítás). A képzeletbeli dobogó második helyén a számítástechnikai eszközök, a harmadikon pedig a szórakoztató elektronika és műszaki cikkek szerepelnek. A személyes átvétel ugyanakkor továbbra is jellemző.

A kutatásról bővebben a Computerworld cikkében olvashat.

Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.computertrends.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.