Hirdetés
. Hirdetés

Elindult az Oracle közösségi portál

|

Web 2.0 alapokra helyezte a terméktámogatását az Oracle.

Hirdetés

Az Oracle elindította a My Oracle Support Community nevű új online terméktámogatási portálját. A web 2.0 technológiára épülő portálon a cég ügyfelei a termékekkel és szolgáltatásokkal kapcsolatos legfrissebb információkat, esettanulmányokat, gyakori problémák megoldásait érhetik el, továbbá tapasztalatokat cserélhetnek az Oracle-szakértők és más felhasználók kiterjedt hálózatával.

A My Oracle Support Community valós idejű együttműködést és tapasztalatcserét tesz lehetővé, aminek révén az ügyfelek növelhetik Oracle megoldásaik üzleti értékét, ugyanakkor csökkenthetik a teljes élettartamköltséget, és gyorsabban találhatnak megoldást a problémáikra.

A közösség a Web 2.0 funkciókra épül

A My Oracle Support Community egy olyan integrált, többcsatornás online együttműködési portál, amely használja a Web 2.0 technológiában rejlő legújabb lehetőségeket, és valós idejű hozzáférést kínál egy rendkívül kiterjedt tudástárhoz. Számos, már létező hálózat, többek között az Oracle Technology Network (OTN) és az Oracle Partner Network (OPN) tapasztalataira építve tovább szélesíti az Oracle Community közösséget.

Az ügyfelek akár több Oracle Support támogatási közösség tagjai is lehetnek, és olyan ügyfelekhez csatlakozhatnak, akikkel közösek az érdeklődési területeik. Emellett pedig gyakorlati információkhoz juthatnak az egyes termékekről, valamint elérhetik az aktuális témaköröket, a különleges frissítéseket, a híreket és egyéb eseményekről szóló ismertetőket. A szolgáltatás Magyarországon is rendelkezésére áll a support szerződéssel rendelkező ügyfelek számára a My Orace Support "Community" menüpontjáról.

A My Oracle Support Community funkciói többek között:

· Vitafórumok: Az ügyfelek kérdéseket tehetnek fel, és problémákat vethetnek fel, amelyekre bárki válaszolhat a közösségből.

· Dokumentumok megosztása: Lehetővé teszi a bevált gyakorlatok, tippek, tanulmányok és esettanulmányok együttműködési célú megosztását, így a felhasználók nemcsak az Oracle szakértőitől kaphatnak válaszokat és visszajelzéseket, hanem az iparág egyéb hozzáértő felhasználóitól is.


· Kapcsolatkereső: E funkció révén a felhasználók felvehetik a kapcsolatot olyan személyekkel, akiknek hasonló az érdeklődésük vagy a megoldáskörnyezetük, így kibővíthetik megbízható partnereik hálózatát.


· Címkézés és keresés: A kulcsszavak vagy címkék segítségével a hasznos információk könnyebben elérhetők.


· Személyes üzenetküldés: A felhasználók kapcsolatba léphetnek egymással és az Oracle szakértőivel a bizalmas egyedi témákban.


· Hírek és események: Egyszerű hozzáférést kínál az Oracle, valamint a közösség tagjainak legújabb híreihez és eseményeihez.


· Visszajelzések és ötletek: Számos lehetőséget nyújt a közösség tagjainak, hogy ötleteikkel és véleményükkel visszajelzést adjanak az Oracle-ről az Oracle-nek.

• Felhasználói elismerés: Teret kínál a közösségi tagok elismeréseinek, így lehetőséget teremt, hogy a pozitív visszajelzéssel rendelkező aktív felhasználók vagy kulcstagok ismertebbé és elismertebbé váljanak.

Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.computertrends.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.