?Az értékesítők kulcsfontosságú szerepet játszanak minden sikeres cég életében" - mondta Steve Ballmer. ?A Dynamics CRM sikerének titka pedig éppen a felhasználói élményben, az együttműködés és a közös munka támogatásában, a folyamatok egyszerűsítésében és a valós idejű adatokhoz való hozzáférés lehetőségében rejlik" - tette hozzá a CEO.
Az online elérhető funkciókat kínáló változat mind az értékesítési, mind az ügyfélszolgálati, mind a marketing funkciók területén sok újdonságot kínál elődjéhez képest:
? Az újgenerációs natív Microsoft Outlook kliens, a böngészőalapú és mobil elérés, a funkcióorientált tervezés és a fejlett személyre szabási lehetőségek révén ismerős felhasználói élményt nyújt az értékesítési, ügyfélszolgálati és marketing terület munkatársai számára.
? A folyamatvezérelt párbeszédek, a teljesítményt a célokkal összehangoló üzletiintelligencia-megoldások, valamint a valósidejű adattáblák segítségével a lehető legfrissebb információk érhetők el, amelyek kritikus fontosságúak az értékesítők, ügyfélszolgálatosok és marketingesek számára.
? A rugalmas felhő-alapú fejlesztés, a Windows Azure interoperabilitás, a Microsoft SharePoint-képességek és az új Microsoft Dynamics Marketplace révén a felhasználók és a partnerek könnyen konfigurálhatják és személyre szabhatják a Microsoft Dynamics CRM-et.
?A szolgáltatásként elérhető értékesítési rendszer racionális kihasználtsággal a bérleti díj többszörösét hozhatja bevételben. Az üzleti hatékonyságot egyre inkább az határozza meg, hogy egy vállalkozás milyen gyorsan és milyen pontosan tudja kielégíteni ügyfelei aktuális igényeit - mindezek megvalósítását segíti a Dynamics CRM Online" - mondta Wentzel István, a szoftvercég magyar leányvállalatának CRM specialistája.
A bejelentés fontos eleme, hogy a későbbiekben nemcsak az észak-amerikai felhasználók csatlakozhatnak a Microsoft Dynamics CRM Online rendszeréhez, mivel az immár 40 ország 41 nyelvén válik elérhetővé, és a tesztidőszakban ingyenesen kipróbálható a http://crm.dynamics.com oldalon történő regisztráció után. Előfizetési díja június 30-ig kedvezményes, felhasználónként és havonta 31 euró, az akciós időszak után pedig felhasználónként 41 euró/hó.