Az Experience Manager tartalomkezelő platform és a Dynamics 365 integrálásával az Adobe és a Microsoft tovább mélyíti együttműködését. A döntésre egy évvel azután kerül sor, hogy a két óriás bejelentette: stratégiai partnerséget kíván kötni.
A két cég abban reménykedik, hogy az Adobe Experiance Manager és a Microsoft Dynamics 365 ügyfélkapcsolat-kezelési (CRM) adatainak legújabb integrációja felkelti majd a webtartalmak egyénítésére törekvő nagyvállalatok érdeklődését.
Az Adobe szerint a két cég közti több, mint egy éve tartó együttműködés új távlatokat nyit az ügyféladatok kezelésében, ami a vállalatoknál értékteremtő erővé válik.
A Technology Business Research (TBR) elemzői úgy vélik, hogy az Adobe és a Microsoft közti integráció egy új trendbe illeszkedik. És noha vannak fogyasztók, akik jobban bíznak az egy gyártótól származó ügyfélélmény (CX) technológiákra épülő integrált rendszerekben, a különböző fejlesztőktől származó kevert technológiák adott esetben jobban kielégíthetik az egyéni igényeket.