Az OLED (Organic Light Emitting Diodes) még eléggé gyerekcipőben jár, és elterjedni is csak az utóbbi rövid időben kezdett. Bár az igazi népszerűségig még hosszú át vár a technológiára, az egyre növekvő befektetések ezt valamivel csökkenthetik.
A háttérvilágítást nélkülöző technológiából sokan szeretnének profitálni, ezt bizonyítja például a Samsung és az LG folyamatos bírósági csatája is a másik féllel a vélt szabadalomsértésekről és lopásokról.
A jelentések szerint az idei évben kevesebb mint 10 000 OLED-es tévépanelt gyárthatnak, azonban ahogyan a gyártók felkészülnek a termelésre, ezzel párhuzamosan a vállalatok egyre többet fektetnek a technológiába. 2014. és 2015. között az effajta panelek eladásai 1,7 millió darabra emelkedhetnek. Bár ez még mindig nem sok, a 10 000-hez képest nagy előrelépés lehet az ágazat számára.