A StumbleUpon az alkalmazottainak több mint a 30 százalékát, 35 embert küldött el annak érdekében, hogy újra nyereségessé válhasson. Az átszervezések miatt a dolgozók létszáma 110-ről 75-re csökkent, ettől pedig nagyobb hatékonyságot és gyorsabb működést vár a cég a jövőben.
A 2002-ben indult szolgáltatás a webes és a mobilos felhasználóknak kínál lehetőséget arra, hogy az interneten az érdeklődési körük szerint böngésszék a tartalmakat. Az évek során számos vezetőváltáson átesett vállalat 2011-ben radikális átalakításon esett át, hogy modernebbnek hasson - a felújítás után sok kritika érte őket a Pinterest "másolásával" kapcsolatban.
A leépítés jól tükrözi a 10 éve piacon lévő cég bizonytalanságát a közösségi oldalak - Facebook, Twitter - riválisaként, hiszen utóbbiakon a felhasználók a napi híreiket és a nekik tetsző érdekességeket is könnyen megtalálják.